Wednesday, June 21, 2006

MIE SOOH

Jenis mie ini memang nggak ada di warung bakmi manapun. Karena yang dimaksud memang bukan nama makanan, namun “MISUH”. Satu kata yang susah dicari padanan katanya dalam bahasa Indonesia. Beragam kata yang masuk kategori “misuh” ini susah dicari di dalam kamus Bahasa Indonesia paling mutakhirpun, kecuali beberapa nama hewan yang diucapkan dengan nada khas tertentu, semisal : wedhus, asu,, celeng dlsb. Tapi kata-kata macem : bajindul, bajinguk, ndladuk, diamput, ndlogok dlsb…. merupakan kata-kata tanpa makna yang kalo diucapkan dengan intonasi tinggi, jadilah misuh.

Tarohlah kata wedhus, binatang qurban berkaki empat ini jika diucapkan saat Idhul Adha maka tidak bermakna misuh. Tetapi jikalo diucap saat jidat kejedot kusen trus ngucap “….Wedhuuusss..”…nah, jadilah misuh.

Herannya ada ustadz simbah yang saat pengajian seringkali misuh. Malah bilang ,”Iku ono dalile lee…”. Wah, jos tenan… misuh ada dalilnya. Akhirnya ustadz simbah ngasih keterangan. “Lha wong Gusti Allah wae nate misuh-misuh lho le…tak kandhani kene…”
“Lha wonten Al Qur’an surat nopo ayat pinten tadz?” simbah nanya.
“Iki, surat Al Lahab, ‘Tabbat yadaa Abi Lahabiw wa tabb’… kuwi coro aluse ngono miturut Al Qur’an artine: ‘ Celakalah kedua tangan Abu Lahab, dan celakalah!!’ lha ukoro Tabbat Yadaa kuwi ukoro sing digunakne wong-wong arab kono dinggo misuh-misuh le… Coro jowone ngoko kasar ngono keno diarani “Pancen ndlogok tenan si Abu Lahab kuwi!!” Tapi iki lak Al Qur’an le, bosone wis digawe alus karo Sing Moho Alus. Dadi ra mungkin pisuhane kasar. Ukoro-ukorone ora mungkin porno. Ha nek moco Al Qur’an kok rasane koyo moco majalah Playboy trus dianggep porno, kuwi lak mergo sing moco ki wis impoten akibat penyakit gulane wis parah. Dadi pantasine nggladrah. Ha wong moco ayat perintah menyusui kok mbayangke Ayu Azhari nyusoni tanggane lho… Yo dadi porno kae no lee….”

Wah mathuk thok iki… oleh dalil misuh.
Ustadz melanjutkan lagi wejangan tafsirnya, “Tapi misuh kuwi kenone diarahno menyang wong-wong kapir kures jahiliyah (baca: kafir Quraisy jahiliyah) lan-lan sing sak bongsone le. Misuhi wong munapik, pasik, musrik.. Ora keno misuhi angin, kewan, lan samubarang makhluk e Gusti Allah. Lha yen wong-wong sing kapir musrik kuwi pancen pantes dipisuh-pisuhi le…”
Nah, bagi yang masih gemar memisuh, camkan nasehat ustadz simbah di atas.

3 Comments:

At 7:18 PM, Anonymous abu rayhan nanggepi...

mbah klo saya sih .. mendingan gak misuh .. daripada yang dipisuhi sakit hati kan kasihan :)

 
At 8:26 PM, Anonymous Jauhari nanggepi...

Simbangku sing GANTENG! kanggo bojone :D

Bener mbah aku dewe kadang pusing.... mikir urip sing gampang kok dadi ruwet ngene. Tapi wis tak trimo wae mbah. Sopo ngerti tambah apik.

 
At 1:33 AM, Anonymous Mbah Dipo nanggepi...

Bang Johar yang budiman, kowe orang kok komentare gak nyambung... sik mbok woco ki opo to Bang...??

 

Post a Comment

<< Home